بسم الله الرحمن الرحیم

 

 ما در عصری زندگی میکنیم که دیگر کمتر کسی  بدون ارتباط با حوزه اطلاعات و ارتباطات می تواند زندگی روزمره خود را داشته باشد.

  

 با توجه به رشد روز افزون حوزه اطلاعات و ارتباطات ، فضای بسیار وسیعی برای فعالیت های مختلف فراهم آمده است که علاوه بر هزینه کمتر  نسبت به دیگر تجارتهای موجود، با تکیه بر خلاقیت­های نیروی انسانی می توان به یک تجارت موفق در مقیاس جهانی تبدیل شد.

  

با توجه به رشد سریع حوزه اطلاعات و ارتباطات در دنیا و سهم قابل توجه این حوزه در اقتصاد جهانی، بنیان نوآوری الکترونیک در سال 1391 با هدف کسب سهمی شایسته در این حوزه تشکیل شد؛ تا بر پایه خلاقیت ، ریسک پذیری بالا و اعتماد به توانمندی های سرمایه ­های انسانی به سمت  ارائه سرویسهایی با کیفیت جهانی حرکت کند و نمادی شود برای خودباوری و توانمندی جوانان ایرانی در صحنه رقابت جهانی.

 

 بنیان نوآوری الکترونیک از بدو تأسیس تلاش کرده تا به بخش مدیریتی شرکت همانند بخش فنی اهتمام جدی داشته باشد؛ علی الخصوص مدیران شرکت به مدیریت منابع انسانی و مدیریت بازاریابی توجه ویژه‌ای دارند.

  

 ما با توجه به فضای حاکم در حوزه اطلاعات و ارتباطات یر این باور هستیم که آن چیزی که موجب موفقیت و رشد یک شرکت در این حوزه می باشد جلب رضایت مشتری و پاسخگویی به نیاز مشتریان است. و در این راه جلب رضایت و اعتماد مشتریان در بنیان نوآوری الکترونیک، راهنمای هر فعالیتی است که انجام می­گردد.

 

 از  نظر ما در فضای رقابتی حوزه اطلاعات و ارتباطات چیزی که  موجب برتری و موفقیت یک مجموعه است، وجود ایده های بکر و تازه است که حاصل وجود ذهن­های خلاق و خوش فکر هستند. به همین سبب بنیان نوآوری الکترونیک ارزش بسیار بالایی برای ذهن­های خلاق و ایده­های آنها قائل است.

  

از جمله قابلیت­های متمایز کننده النون وجود در محقق ساختن ایده­های خود، یک تیم توانمند فنی است که با تلاش و پشتکار فراوان و فکر و توانایی بالای خود، بنیان نوآوری الکترونیک را در رسیدن به هدف­های خود یاری می­رسانند. بنیان نوآوری الکترونیک با علم به ارزش فراوان این سرمایه­های انسانی تمام تلاش خود را برای پیشرفت و رشد همکاران خود داشته و دارد.

 

ارزش‌های بنیان نوآوری الکترونیک

بر اساس تجارب تیم مدیران ارشد و مطالعات انجام شده در این خصوص، اصولی بر فرهنگ کاری شرکت حاکم شده که به چند مورد از مهمترین آن‌ها در زیر به اختصار اشاره می‌شود:

 

ü     شعف مشتری. کارکنان بنیان نوآوری الکترونیک اعتقاد راسخ دارند که فلسفه حضور آن‌ها در شرکت، ارائه خدمت به مشتریان گسترده محصولات شرکت است. به عبارتی دیگر بدون حضور و رضایت مشتریان، فلسفه وجود شرکت نقض می‌گردد. به همین سبب کارکنان سعی می‌کنند خارج از چارچوب‌های قراردادی و عرفی، تا حد امکان موجب رضایت و شعف مشتری گردند.

 

ü     نوآوری مستمر در محصولات. با توجه به اهمیت نوآوری در بقا و رشد شرکت‌ها در اقتصاد پویای امروز دنیا، ما نوآوری را رمز ماندگاری خود می‌دانیم. به همین سبب در تمام سطوح شرکت تلاش می‌شود که نوآوری در محصول و فرایندهای شرکت همواره جریان داشته باشد.

 

ü     بهره‌گیری از تیم فنی خبره، مشتاق و پیگیر. کارکنان با انگیزه و با استقامت در کار و یادگیری یکی از رموز اصلی موفقیت شرکت هستند.

 

ü     یادگیری مستمر. برای کارکنان بنیان نوآوری الکترونیک، یادگیری و رشد یک ارزش بنیادی است. به همین سبب همه تلاش می‌کنند که هم در سطح فردی و هم در سطح سازمانی همواره در این یادگیری سهیم باشند.

 

ü      بهره‌گیری از حلقه گسترده مشاورین. مطمئناً دانش و تجربه بشر در ذهن افراد مختلف پراکنده است و هرچه دامنه مشورت انسان گسترده‌تر شود، بهره بیشتری از این دریای دانش می‌برد. در همین راستا و با توجه به ارتباط گسترده کارکنان شرکت، هم در بخش فنی و هم در بخش مدیریتی از مشورت حلقه گسترده و متنوعی از مشاورین استفاده می‌شود.

 

حوزه کاری بنیان نوآوری الکترونیک

مأموریت اصلی النون پیاده­سازی ایده­های نو در زمینه سرویس­های اینترنتی است. النون تا کنون چند سرویس با قابلیتهای جدید به عموم عرضه کرده و سرویس­های نوآورانه دیگری نیز در مراحل مختلف توسعه دارد. مهمترین سرویسهای اینترنتی النون به شرح زیر هستند:

  

ü     پست الکترونیکی عمومی و سازمانی با قابلیت­های جدید و یکپارچگی با شماره همراه

  

ü     سرویس آموزشی با هدف آموزش از طریق سرگرمی

  

ü     سرویس­های قرآنی

  

ü     سرویس­های ارتباطی و گفتگو محور