پروژه «حمایت از توسعه خدمات ایمیل بومی در طرح جویشگر» از طرحهای ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می رود. انجام این پروژه با حمایت کامل پشتیبان پروژه، ذینفعان و همه دپارتمان ها و همچنین تامین منابع و تجهیزات مورد نیاز توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرکت چکاد نوآوران عصر اطلاعات واگذار شده است که دستیابی به اهداف طرح جویشگر را با گسترش خدمات ایمیل بومی و حمایت از مجری در ایجاد و ارائه قابلیتهای مورد نظر این طرح در سرویس ایمیل خود امکان پذیر می نماید.
با توجه به تعریف نسخه پنجم PMBOK از ذینفعان پروژه، شرکای کلیدی و سایر ذینفعان پروژه به ۵ دسته مشتریان عمومی، سازمان ها و شرکت های داخلی، رقبا، شرکت چکاد نوآوران عصر اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پژوهشگاه تقسیم می گردند که جزییات آنها در جدول زیر قابل مشاهده است.
ردیف |
ذینفعان |
انتظارات |
1 |
سازمانها و شرکتهای داخلی |
سهولت استفاده از ایمیل امنیت سرویس صیانت از اطلاعات کسب و کاری پشتیبانی خوب و با کیفیت مطلوب |
2 |
کاربران (عموم مردم) |
سهولت استفاده از ایمیل قابل اعتماد بودن ایمیل در خصوص صیانت از اطلاعات شخصی افراد قدرت و دقت بیشتر در ارائه سرویسهای مرتبط با زبان فارسی قدرت و دقت بیشتر در ارائه سرویسهای مرتبط با اطلاعات کشوری و محلی ارایه امکانات متنوع در سرویس و جذابیت هرچه بیشتر آن پشتیبانی خوب و با کیفیت مطلوب |
3 |
رقبای داخلی و خارجی |
ارائه مزیت های رقابتی قید شده در ویژگی سرویس پست الکترونیک النون به اشتراک گذاری دانش و سرویس ها در صورت تفافق طرفین و امکان ایجاد یکپارچه سازی |
4 |
شرکت چکاد نوآوران عصر اطلاعات |
ارائه قابلیتهای مورد نظر طرح جویشگر در سرویس ایمیل پشتیبانی خوب و با کیفیت مطلوب ارائه سرویس های مورد نیاز در ایمیل بومی با توجه به انتظارات مشخص شده ذینفعان |
5 |
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پژوهشگاه |
دستیابی به اهداف طرح جویشگر با گسترش خدمات ایمیل بومی ارائه قابلیتهای مورد نظر طرح جویشگر در سرویس ایمیل |
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.