Unlimited Emails

قطعا  برای شما نیز پیش آمده که نیاز به تهیه چند اکانت در یک سایت ویِژه داشته باشید و به دلیل لینک فعال‌سازی که این سایت‌ها به ایمیل‌های شما ارسال می‌کنند مجبور به تهیه چندین ایمیل‌ مختلف شده باشید. به کمک ترفندی که امروز در زومیت به شما خواهیم گفت قادر خواهید بود فقط با یک بار ثبت‌نام در سرویس جیمیل، به بی‌نهایت ایمیل دسترسی داشته باشید. با زومیت همراه باشید.





gmaili

اما از این موضوع می‌توان استفاده‌ی کاربردی دیگری نیز کرد. تصور بکنید که برای پیشگیری از شلوغ شدن اینباکس، ایمیل کاری خود را از ایمیل شخصی‌تان جدا کرده ‌اید و در واقع مالک دو ایمیل هستید. با این ترفند می‌توانید فقط یک ایمیل ساخته و آدرس اصلی یعنی zoomit.94@gmail.com را به عنوان ایمیل کاری، و zoomit.94+me@gmail.com را به عنوان ایمیل شخصی خود مصرف بکنید . پس در اینباکس خود با مصرف از بخش فیلترها، ایمیل‌های دریافتی هر آدرس را به صورت مجزا مشاهده بکنید . برای مصرف از فیلترها کافی است تا در اینباکس خود، در کادر بالای صفحه که مانند کادر جستجوی گوگل است، روی فلش کوچک که در تصویر بالا نیز معین شده، کلیک بکنید و در منوی باز شده در پارت "TO" آدرس ایمیل کاری یا شخصی خود را وارد بکنید . پس تمام ایمیل‌هایی که تنها به این آدرس ارسال شده‌اند برای شما به نمایش در خواهد آمد.

اگر برای شما نیز این موضوع جالب و عجیب است همین نیز اکنون با ایمیل خود به یکی از ایمیل‌هایی که در گوگل ساخته‌اید با چند حالت مختلف پیغام دهید. مشاهده خواهید کرد که تمام ایمیل‌ها به همان اینباکس شما تحویل داده خواهند شد. نظر شما در این باره چیست؟