Email Tools Email Tools

امروزه در رابطه ات بین افراد، ارسال برای به هر شکل و روشی بر رابطه تلفنی و رو در رو پیشی گرفته است. از ارسال اس ام اس که گونه‌ی رایج رابطه ات عمومی است تا ارسال ایمیل که حالت رسمی‌تر دارد. در حال حاضر اکثر رابطه ات رسمی شرکت‌ها و افراد حقوقی از طریق ایمیل صورت می‌گیرد. قطعا شما نیز در اکثر مسائل مجبور به ارسال ایمیل به افراد مختلف شده‌اید و نحوه‌ی تنظیم و نگارش آن برای‌تان چالش ایجاد کرده است. با زومیت همراه شوید تا با وسائل های مختلف ی که در این زمینه به شما کمک می‌کنند آشنا شوید.



حل مسائل ایمیل‌ها هنوز نیز جزو امور زمان گیر افراد به شمار می‌رود. مطالب بسیاری در خصوص اصول نگارش ایمیل‌ها و همین طور خلوت نگه داشتن اینباکس وجود دارد. گسترش دهندگان اپلیکیشن‌ها نیز در تلاش برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های جدید در این خصوص هستند . یاهو و جی‌میل نیز سریع هر ایده و طرح موفقی را در این خصوص خریداری می‌کنند.


هرزنامه‌ها آسیب‌ها و مسائل زیادی را در مسائل مختلف برای افراد به وجود می‌آورند اما ویژگی ها ی مصرف از ایمیل بسیار بیشتر از مسائل آن است. ما در این مقاله قصد نداریم تا در خصوص اصول یا هنر نگارش ایمیل بحث کنیم بلکه می‌خواهیم وسائل های مفید ی در این خصوص معرفی کنیم تا شما با مصرف از آن‌ها سرعت و نحوه‌ی نگارش خود را اصلاح بخشید. در ادامه به معرفی پنج وسائل جدید و کاربردی که محبوبیت بسیاری پیدا کرده ‌اند، خواهیم پرداخت.

MailMentor

mailMentor

برای ایمیل باید مختصر و مفید و واضح باشد. فرض بکنید می‌خواهید به فردی همچون مارک زاکربرگ که مشغله‌ی بسیاری دارد ایمیل بزنید در این حال باید سعی بکنید که منظور و پیامتان را در کوتاهترین عبارات و بطور واضح بیان بکنید .

میل منتور یک وسائل رایگان آسان است که بسیار سریع به شما می‌گوید که ایمیل‌تان برای خواندن مناسب است یا نه؟ این وسائل با کپی کردن برای ایمیل‌تان در تکست باکس مربوطه شروع به کار می‌کند. در نهایت این وسائل ، وقت مورد نیاز برای خواندن ایمیل و سطح نوشتاری آن و توصیه برای برخی تغییرات در برای ایمیل را برایتان نمایش خواهد داد. با چندین بار مصرف از این وسائل شما روش آسان سازی ایمیل‌هایتان را یاد خواهید گرفت. همین طور به یاد داشته باشید که انتخاب موضوع و امضای نوشتاری مناسب برای ایمیل نیز کمک بسیاری به خواننده‌ی آن در خصوص درک مقصود نویسنده خواهد داشت.

Markdown Here

MarkdownHere

مارکداون ترکیبی از زیبا یی فرمت و اصلاح سرعت خواندن را روی ایمیل به وجود می‌آورد. اگر شما یک برنامه نویس یا گسترش دهنده‌ی نرم افزار باشید مصرف از این وسائل برایتان بسیار آسان خواهد بود. در غیر این صورت می‌توانید کار با این وسائل را سریع یاد بگیرید.

این وسائل یک افزونه مرورگر است که شما را برای نوشتن ایمیل‌هایتان به شکل ساده‌ترین زبان نشانه‌گذاری وب میسر می‌سازد. پارت تکست باکس ایمیل را باز بکنید و برای مارکداون را در آن وارد بکنید . با کلیک راست روی پارت خالی ایمیل و انتخاب گزینه‌ی "Markdown Toggle" از منوی باز شده، برای مربوطه به برای نرمال با قالب بندی مورد نظر شما که در ساختار برایی مارکداون معین کردید، تبدیل می‌شود.

مارکداون نیز اکنون برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس، سافاری و اپرا و اپلیکیشن‌های تاندربیرد و پست‌باکس در دسترس است.

Gorgias

Gorgias

پیش پا افتاده‌ترین روش برای مصرف از قالب‌های آماده، ذخیره‌ی آن‌ها به عنوان پیش‌نویس یا پاسخ‌های آماده است. اما آیا به نظر شما مصرف از قالب‌های ایجاد شده با یک افزونه‌ی کروم رایگان برای افزایش سرعت و کارایی، بهتر نیست؟

این وسائل روی Gmail، Outlook.com و Yahoo نیز کار می‌کند اما برای داشتن ویژگی‌های پیشرفته ‌تر نیاز به پرداخت پول دارد. همین طور برای آسانی و افزایش سرعت می‌توانید از میانبرهای صفحه کلید نیز مصرف بکنید .

قالب‌ها ما را از زحمت تایپ کردن همیشگی متون مشابه رهایی می‌دهد. پس سعی بکنید روی آماده سازی پیام‌ها و ایمیل‌های قالبی مانند برای پیام‌های مرتبط با خرید و فروش یا توصیه قیمت به مشتری یا پیغام تشکر و قدردانی، زمان بگذارید. همین طور به یاد داشته باشید که مصرف از ایمیل‌های از قبل طراحی شده سبب کم شدن خطاهای مختلف می‌شود.

Grammarly

لینک دریافت

بعضی یک خطای تایپی حتی می‌تواند سبب فسخ قرارداد شود. برای کم شدن خطاهای مختلف در برای ایمیل یا هر برای با ارزش دیگری، شما نیاز دارید که قبل از زدن دکمه ارسال، میزان ی وقت برای مرور برای ایمیل خود صرف بکنید یا اینکه به وسائل های چک کننده املا و گرامر اطمینان بکنید .

افزونه‌ی کروم گرامرلی یک وسائل پیشرفته کنترل برای است که برای را بر پایه ۲۵۰ قاعده‌ی گرامری چک می‌کند و برای تصحیح خطاهای برایی یافت شده توصیه ات مختلف ی ارائه می‌کند. این وسائل توسط چرخ دنده‌ی موجود در گوشه‌ی تکست باکس کار می‌کند. اما بهتر بود گسترش دهندگان این وسائل گزینه‌ای را نیز برای غیر فعال کردن این کنترل‌گر برای فراهم می‌ساختند تا در زمان‌هایی که به آن نیازی نیست بتوان آن را غیر فعال کرد. این وسائل به دلیل کاربرد خیلی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

TL;DR Email

TlDr

یک اپلیکیشن iOS رایگان که ایده‌ی "Too Long, Didn't Read" یا "برای زیاد را کسی نمی‌خواند" را دنبال می‌کند و با جی‌میل نیز سازگار است. در این اپلیکیشن ابتدا شما می‌توانید تنها برایی تا ۳۰ کلمه را تایپ بکنید ، هر چند در صورت نیاز می‌توان بعدا کلمات زیادتری به آن بیافزایید. این اپلیکیشن امکان ارسال ایمیل کامل و زیاد را نیز فراهم می‌کند. هدف اصلی این وسائل رعایت مختصر نویسی برای صرفه جویی در زمان است.

علاوه بر وسائل های معرفی شده، تعداد بسیاری اپلیکیشن و افزونه‌ی مرورگر نیز وجود دارد که هر کدام به نحوی شما را در نگارش بهتر ایمیل یاری می‌کنند.

مسائل شما برای نگارش و ارسال ایمیل چیست؟ تجربیات خود را در خصوص وسائل های مختلف مورد مصرف برای تهیه و ارسال ایمیل با دیگران به اشتراک بگذارید.